Casal adaptat multitemàtic 2024
Dilluns, 01 Juliol 2024 - Divendres, 09 Agost 2024
Centre d'Educació especial Font del Lleó
La Regidoria d’Educació i Ciutadania de l’Ajuntament de Reus us presenta el casal d’estiu adaptat a la diversitat funcional i capacitats diverses per tal d’ampliar les oportunitats de lleure educatiu d’estiu dels infants escolaritzats en centres d’educació especial.
Trets generals del servei de casal
Període: de l’1de juliol al 9 d’agost
Inscripcions: en torns de dues setmanes
Edats: de 3 a 21 anys
Serveis: de casal i d’acollida matinal i/o de migdia
Horaris: casal de 9 a 13h i acollida de 8:30 a 9h i/o de 13 a 13:30h
Ubicació: Centre d’Educació Especial Font del Lleó. C/ Badalona, 15. 43202 Reus
Servei gratuït: finançat pel Pla Educatiu d’Entorn mitjançant Fons Europeus Next Generation.
Torns i places ofertes
1r tron de l’1 al 12 de juliol, amb una capacitat màxima de 25 places.
2n torn del 15 al 26 de juliol, amb una capacitat màxima de 25 places.
3r torn del 29 de juliol al 9 d’agost, amb una capacitat màxima de 15 places.
Destinataris
del servei de casal
Famílies que tenen un estret vincle amb la ciutat de Reus, en la doble modalitat :
a) Famílies amb infants i joves empadronats a Reus, d’edats compreses entre els 3 i els 21 anys que estiguin escolaritzats en qualsevol centre d’educació especial, tant de Reus com dels voltants, o estiguin cursant un IFE , durant el curs 23-24 o tinguin formalitzada la sol·licitud pel curs escolar 24-25.
b) Famílies amb infants i joves NO empadronats a Reus, d’edats compreses entre els 3 i els 21 anys que estiguin escolaritzats en algun dels 3 centres d’educació especial de Reus ( CEE Font del Lleó, Nª Sra del Mar i CEE Alba) o estiguin cursant un IFE a Reus, durant el curs 23-24 o tinguin formalitzada la sol·licitud pel curs escolar 24-25.
Esdevenint un requisit d’accés .
Període i modalitat d’inscripcions
- el 27 de maig a les 9h el període d’inscripció s’obrirà amb les places indicades en l’apartat anterior de forma restrictiva als agents i entitats col·laboradores per garantir la igualtat d’oportunitat d’accés a les famílies en risc de vulnerabilitat social
- a partir del 29 de maig a les 9h, l’accés serà general i les places s’ocuparan per ordre d’entrada , respectant en tot moment el requisit d’accés.
- El 7 de juny a les 13h s'adequarà l’oferta a la demanda en el supòsit que no s’hagin omplert amb suficiència els diferents torns i calgués redimensionar-los en un nombre inferior de places. Es reserva el dret d’anul·lar el servei si la demanda no arriba a les 10 inscripcions per torn.
- El període d’inscripció continuarà obert fins exhaurir el nombre de places ofertes i determinades el 7 de juny.
La modalitat d’inscripció serà per infant i per torn de dues setmanes i es podrà escollir un dels tres torns, tant del servei de casal com del servei d’acollida matinal i /o de migdia, podent agafar els dos alhora, fins el 7 de juny a les 13h.
A partir del 7 de juny a les 14h es podrà realitzar una segona i/o tercera inscripció de l’infant fins exhaurir les places vacants.
Data
Dilluns, 01 Juliol 2024 - Divendres, 09 Agost 2024
Lloc
Centre d'Educació especial Font del Lleó
Carrer Badalona, 15, 43202
Veure mapaPlaces disponibles
0
Apuntar-se a la llista d'espera
Afegir al meu calendari
Comparteix amb els teus amics